MEnin sunnuntaina mammalle yöksi leikkelin mamman vanhoja joulu kortteja tein niistä uusia. Käytiin myös salossa sulo ileenin halpa hallissa josta mamma osti huulirasvan tukka donitseja manga leffan pipon ja säärystimet minulle ja muuten se osti 2rullaa lahjapaperia ja sit se osti lahjanarua.Sen jälkeen mentiin hong kongiin mistä ostettiin hennalle ja hildalle joulu lahjaksi lyhdyt ja mä sain karkki pussin ja sit se osti jotain kirkastus ainetta ja 4rullaa lahja paperia.En ollut eilen koulussa koska toiset oli luistelemassa.Tänään henni tulu neljän jälkeen.Siivottiin mun kirjahyllyä ja barbiarkkua(missä ei ole barbeja) ja ne jäi pahasti kesken ja nyt mun huone on entistä sotkusempi.Nyt iskä järjestelee meijän tien jotain papereita tossa takana ja mä patistelen sitä Saleen ostaa pattereita ja ranskiksii

 

For you from Heta